Creeeeepy!

Vilken upptäckt jag gjorde precis. Är lite shaky haha. Hade så otroligt tråkigt så jag sökte på mig själv på Google (HAHA) för att se om det kom upp nåt kul. Bläddrade några sidor. Och så såg jag någon gammal artikel från 2007. Då såg jag mitt namn, Johanna Schwerin och Forks i samma mening. Så läste jag igenom artikeln. Den handlade om någon snubbe som hette Charles Schwerin från USA. Tror inte han var någon speciell. Men iaf, så stod det att hans ena dotter "Johanna Schwerin" bodde i staden Forks, Washington.
Då fick jag panik. Någon med mitt namn har bott i den underbara staden Forks :D. Sjukt coolt ju. Blev helt extas haha! Hur många Johanna Schwerin finns det i USA liksom?
För er som inte fattar, så är Forks staden där hela Twilightsagan utspelar sig. And I'm obsessed with twilight, så detta va stort för mig haha.
Tyckte iaf det var lite coolt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback