Artonde januari

Gårdagen var jobbig, och det var skönt att denna dag blev lite bättre.
Började jobbet halv tio idag. Så det blev tidig uppgång. Var faktiskt inte så trött (trots att jag sov runt fem timmar). Men det beror nog på att jag är så hypad och nervös. Nervositeten har fortfarande inte försvunnit. Allt är ju så nytt fortfarande.
Dagen har rullat på bra. Barnen är så härliga, och jag trivs bara mer och mer. Jag tror det här kommer bli bra. Träffade även min bästa kollega Cilla idag haha. Vi var ute i parken med barnen och då va hon där med sina barn. Känns helt sjukt att vi jobbar på samma ställe. Hur stor är chansen lixom?!

Slutade iaf halv sex. Segt o komma hem pga massa förseningar och skit. Väl hemma käkade jag mat. Va så djääävulskt hungrig. Sen blev det dusch.
Nu har jag suttit och läst lite bloggar och halvtittar på Spårlöst. Om en halvtimmer börjar Paradise Hotel. Så ska väl kolla på det. Vid elva lär jag vara död. Så jag får se hur länge jag orkar hålla mig uppe.

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: fia

tycker du är stark...är så himmla glad för din skull...även om jag förlorat en jävligt bra barnvakt till mina ungar...hahahahaha

Postat av: elina

shit va ja grät till programet och skulle sova då...inde skönt! åh ja ösnkar att ja hade mer ett jobb som ditt....inte ett jobb där man uppfostrar barnen...

2010-01-19 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback