Ännu en galen kväll

Ja igår va vi ju ute. Elina kom hit efter massa problem med bussar och skit. Vi började dricka och sådär. Vid typ halv elva kom Malin och Maria förbi. Dom skulle också ut men körde nyktert.
Så vid halv tolv tror jag, åkte vi ner med bilen till The Strip. Jag och Elina skulle egentligen till vårt kära 550. Men Maria och Malin övertalade oss att vi skulle med till The Strip istället.

Väl där inne såg jag massa folk jag kände. Mycket folk va det. Det gillar vi. Tror The Strip har snott lite folk från 550, för det har varit lite tomt där på senaste tiden. Det enda dåliga med The Strip är deras MUSIIIIK! Den suger. Sätt 550's musik inne på The Strip, då skulle det vara bästa utestället.

Men vi hade det trevligt iaf. Försökte dansa lite till den sugiga musiken haha. Vid två vandrade vi till kebaben. Hann typ äta två tuggor innan det stängde. Så vi packade med oss det i en påse. Snackade med lite människor innan vi begav oss till centralen. När vi närmar oss ser vi att bussen precis går. Jag ville dö då. Det var så sjukt jävla kallt. Nästa buss skulle inte komma om förns en halvtimme. Så jag ringde bästa mamma och hon hämtade oss.
Det blev en rolig och väldigt billig kväll haha.

Nu har jag precis käkat. Sjuuuukt gott va det. Ligger och kollar på Project Runway nu. Känner mig som en seg boll. Hoppas det är nån bra film på tv senare. Idag är en sån dag då bio skulle sitta perfekt...

Ciaaaooo!

Kommentarer
Postat av: elina

myyycket billig och de gillar viii huhuhuu =)

2010-01-11 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback