The weekend

Planerna för helgen är fastställda. Pappa åker ju till Mexico imorn. Så jag tänkte bo där över helgen, och kanske någon vardag OM jag vågar haha.
Iaf så joinar Elina mig i helgen. Imorn tänkte vi ta det lite chill o ha fredagsmys o sådär. Elina lär ju decka kl nio eftersom hon ska upp fyra imorn haha. Men det blir nog musigt. Kanske ska ta med mig Twilight och titta på den om hon somnar allt för tidigt.

På lördagen tänkte vi ta en liten shoppingrunda. Sen blir det uuuuutgång. Elina hade hittat nån krog i Sthlm som hon ville prova. Så vi tänkte dra ut och spåra lite i huvudstaden. Förhoppningsvis klarar vi oss säkra tillbaka till pappas lägenhet efter sen haha.

Jaja, hur som helst så låter det som en bra helg. Enda nackdelen är väl att jag tror pappa tagit med sig sin dator. Så, kommer inte ha tillgång till någon dator under helgen. Men det är väl egentligen bara positivit? Man ska ju klara sig utan dator lixom.


Idag på jobbet var vi ute i park igen. Snöbollskrig och snögubbebygg stod på schemat haha. Det var mysigt. Imorn ska jag iväg och bowla med min grupp. Kommer bli riktigt kul. 

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "Made in Sweden" och äta lite Lantchips. Senare måste jag packa lite. Ska ju va borta hela helgen lixom. Måste packa smink, partykläder, skor och allt sånt där. Mycket som ska med.
Såååå, vi hörs väl på söndagkväll då allesammans :)!

 

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elina

Kommer bli toppen helg. Nu kan vi ha SÖNDAGSÅNGEST tillsammans, hahaha :D . <3<3<3

2010-02-04 @ 21:54:12
Postat av: Therese

Ha det så jäkla kul nu brudar ! Jag hör av mig på lördag om vart vi drar ut så kanske vi kan säga hej iallafall :D Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback