Still sick

Trodde jag skulle bli frisk efter den här helgen. Men är fortfarande sjuk. Kanske tillochmed värre. Hatar verkligen att vara megaförkyld.
Denna helg har varit luuuuugn. Har inte bestämt mig om jag gillare eller inte. Fredagen var iaf mysig. Blev ju som sagt sleepover hos Elin. Vi kollade film och massa sånt.
Igår vart det långfika med tjejorna. Jag, Maria, Cilla och Tessan möttes på Nancy's vid tre tiden. Köpte med oss mat, och åkte sen hem till Maria. Där fika vi och snackade om aaaallt möjligt. Vid typ halv nio traska jag och Cilla till bussen. När jag kom fram till centralen kom aldrig hel bussen, så jag fick vänta till halv. Som dessutom var försenad. I 40 jävla minuter stod jag och väntade. Trodde seriöst att jag skulle avlida. Inte okej.
Idag har jag gjort absolut ingenting. Passat Vilma typ. Sen kom Nora och Ebba också. Vi bakade kladdkaka och spelade Markoolio spelet haha. Rolig söndag. Verkligen!

Nu funtar jag på om jag ska städa mitt rum som ser förjäääävligt ut. Ligger världens klädhög på mitt härligt dammiga golv. Fresh. Nej, ska nog ta mig i kragen och göra det. Sen blir det en dusch och lite mat.
Har en timmes sovmorgon imorn. Skönt! Börjar halv elva.

CIAOO

Underbar video, underbar sång, underbar gärning!


Kommentarer
Postat av: Elina

håååååret står varje gång man ser och hör den!!!

2010-02-21 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback