Hos systeryster

Idag har SL inte varit på min sida. Dagen började med förseningar och ersättningsbussar på pendeltågen, sen var det förseningar på tunnelbanan också. HÄRLIGT! Men som tur va kom jag i tid iaf.
Dagen var skitkul. Dock kanske inte Historiska museet är det roligaste museet att besöka haha. Det var nog sista gången jag gick dit med min grupp. Men vi gjorde det kul :).
Slutade fem. Sprang till tunnelbanan. Världens förseningar även då. Förseningar på tågen också. Kändes som det tog en evighet att komma hem.
Hoppade iaf av i Östertälje där Jocke och Vilma kom och hämtade mig. Sen åkte vi förbi donken och köpte mat, sen släppte han av oss hos Elin. Vi har precis käkat och Elin och Vilma är och handlar fredagsgottiii moahaha.
Så det är fredagens planer. Mys med store och lillesyster och björnen Tino haha. Vi ska kolla påååååååå..... TWILIGHT OCH NEW MOOOON!! Förvånade haha? Jag börjar undra hur många gånger jag har sett Twilight. Säkert runt 50-60 gånger utan tvekan.

Nej, nu ska jag sluta skriva massa strunt. Ska kolla det sista på Family Guy nu och vänta på att fredagsmyset anländer.
Hoppas ni får en härlig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback