Hängig

Usch vad jag känner mig seg i huvudet. Har gjort det hela veckan. Sockervaddshuvud. Hoppas verkligen inte jag har feber. Imorn vill jag verkligen gå till jobbet. Ska nämligen gå själv med min barngrupp till Historiska museet. Ska bli skitkul att få ta min barngrupp helt själv på aktiviteter :D. Har ju bara vart i park och på andra aktiviteter med barnen, men då har det varit blandat med barn. Nu är det "mina" barn bara. Ska bli mucho rooooligt :).

Annars rullar dagarna på som vanligt. Inget speciellt som händer. Bara jobb. I tisdags (fettisdagen) tog jag och Cilla en fika efter jobbet. Vi mackor på Sandys och tog fetaste mega kladdkakan till efterrätt haha. Satt där i några timmar sen åkte jag hemmåt.
Helt sjukt att det redan är fredag imorn. Vart tog veckan vägen??? Helgplanerna är typ zero. Eller, imorn ska jag Vilma,Elin och Tinoooo ha fredagsmys. Lördag blir det nog fika med tjejorna. Det är väl typ det. Ingen utgång. Ramlar ni av stolen nu hahahaha? Nej, men jag och Cilla pratade om att vi skulle ut i helgen, men vi sparar oss till nästa helg då Maria ska ha sitt partaj. Då ska vi spåra :D!

Nej, nu ska jag lägga mig och glo på tv. Klockan är förresten 22.22 precis nu. ÖNSKA ER NÅT!

Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback