Alla stjärtans dag

Gårdagen var riktigt kul. Det blev utgång på 550 för mig, Elina och Maria. Förade hemma hos Elina. Blev deep-talk. Blir så jävla besviken på vissa människor asså. Hur som helst. Det var en riktigt kul kväll.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Målat naglarna i en ny färg. Barnen på jobbet är helt fascinerade av mina naglar. Alltid i olika färger och så är dom ju så långa. Jag kan ju inte bara var nitton år och ha så här långa naglar hahaha. Dom är så söta.

Kvällens planer stavas B I O. Jag, Elina och Maria ska till Heron och kolla på Avatar. Äntligen ska jag få se den där omtalade filmen. Hoppas den är lika underbar som alla säger.
På tal om omtalad film. Kolla vad jag precis hittade. Nya bilder från ECLIPSE!!!! Jag döööööör...









Skoja inte att jag längtar till den 30 juni!!!! Nu ska jag checka garderoben efter nånting att ha på sig ikväller.
Ha en bra Alla hjärtans dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback