Julklappar

Idag åkte jag och Elina in till stan för att köpa de sista julklapparna. Jag blev ändå inte klar. Ska köpa nånting litet till mina kära systrar. Tror jag vet vad. Sen något till mormor&moffa, till mamma och pappa och sist men inte minst Elina. Sen är jag helt klar! Har ju köpt till alla ungar först och främst.
Tänk vad mycket pengar man slänger på julklappar. Men det är det värt :)!

Nu sitter jag och väntar på mat. Tittar på Narnia. Så mysig film. Senare ska jag nog kolla på "Den oändliga historien" som mamma har köpt. BÄSTA!!!
Kände att mitt humör sjönk ner i botten så fort jag kom hem. Humörsvängningar.se!

Veeery weell (som Tessan skulle ha sagt haha), nu ska jag vänta tills middagen serveras och sen fortsätta den här sega lördagskvällen.

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback