Ambassadeur

Gårdagen var galen haha.
Kvällen började hemma hos Cilla. Det var jag, Tessan, Cilla, Linnea och hennes kompis. Vi drack och kollade Pontiak klipp typ haha. Efter många om och men hoppade vi in i en taxi mot stan och försökte komma överens om ett ställe. Tillslut blev det Ambassadeur. Det var jäkligt kul! Dock var drinkarna som saft.
Vi drog när det var en timma kvar för vi ville nån annan stans. Vi provade White room men dom hade slutat släppa in. Så vi drog och käkade och sen åkte vi hemmåt. Som tur va hade tågen börjat gå så vi slapp nattbussen.
Det var en jäkligt kul kväll. Tack tjejor!

Idag är jag som vanligt inte ett dugg bakis och har sjukt mycket energi. Eller, jag är uttråkad och vill göra nåt. NU. Söndagar är alltid så tråkiga. Man tar inte vara på dom. Egentligen borde jag städa. Fyfan vad det ser ut asså.

Nej, nu kommer en bildbomb från kvällen haha! Enjoy..



"HÅLL UPP HÄNDERNA FÖR STUREPLAN!"



HAHAHAHHhahahahaHAHAHAHAH, Quazimodo. Jag dör!





Underbettet hahahaha!













Fråga inte ens haha....











Hahahahahaha, asså jag avlider. Hahahahahahha!








Fråga inte vad vi gör för jag har inte en aning! Hahahah...


Inga autografer!




Och så en liten video! Vadå taggade hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback