22 april

Amagaaaash vad snabbt denna vecka har gått. Alla veckor går snabbt. För snabbt. Tycker det är lite läskigt när tiden går för snabbt. Man hinner inte stanna upp och ta vara på ögonblicken. Iof så är det väl inte så många speciella ögonblick av denna vecka som jag känner att jag måste ha kvar i resten av mitt liv.
Aja strunt samma vette fan vad jag surrar om.

Jobb idag. Tyvärr blev det park. Ingen ville, men alla måste. Det var bara att pallra sig ut i det hääääärliga vädret. Men hade faktiskt jäkligt kul. Jag tvingade några barn att köra basket och massa andra kul lekar med mig. Dom tyckte också det var askul. Så mot all förmodan blev det en asrolig dag i parken.
Dock var jag galet frusen när vi kom tillbaka till fritids. Har känt mig som ett sockervaddshuvud hela dagen. Riktigt jobbigt. Skönt med helg imorgon.
Men innan helgen kan börja måste jag stå ut med en enda jobbdag till. Imorgon blir det iaf ingen park. Vi tvåor ska vara inne. Jag ska göra hemligt mellis med några av barnen. Det blir marängsviss. Blir nog ett bra avslut på jobbveckan.  

Helgens planer är lite luddiga. Vet inte riktigt vad som händer. Men förhoppningsvis händer det nångting.

Weeeell weeell. Nu ska jag glo lite på tv hade jag tänkt. Ovanligt. Finns absolut ingenting att göra eller att kolla på. Är grymt uttråkad!

CIAO!

Förresten, Skopunkten har ju blivit grymma på skor. Dessa skulle jag mer än gärna ha i min skosamling;
Favoriterna är 2, 4 och 5! Tror nästan jag ska slå till. Iaf på leopardballisarna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback