Solig dag på Skansen

Idag var jag på Skansen. Det var tolv barn på fritids. Så skönt. Men det blir nästan för lugnt. Jag nästan tvingar barnen att göra nåt bus så jag får nåt att göra.
Nej, men det har varit en riktigt skön dag. Började ett, drog direkt till Skansen. Men innan jag åkte iväg snackade jag med Tessan om det som hände i tisdags. Vi bara stod och asgarvade åt det haha. Hon ba "jag kände verkligen din panik och fyfan vad jag led med dig!!" haha. Shit! Usch, får ont i magen när jag tänker på det.
Iaf, jag och kidsen lulla runt på Skansen i 1-2 timmar. Sen tog vi bussen tillbaka till fritids. Chillade lite granna. Siste barnet hämtades kvart i sex. Då stängde jag och vandra mot tunnelbanan, som det var TOTALstopp i. Jag ville gråta. Istället fick jag ta ersättningsbuss som tog typ 40 minuter att åka med. FYRTIO minuter för att åka från Karlaplan till Centralstation. Kom iaf fram tillslut och tåget tajmade perfekt som tur va.

När jag väl va hemma proppade jag i mig mat och sen dess har jag bara suttit här framför datorn. Nu sitter jag och kollar på Supersugen på sexan haha. Så jävla bra film!!

Imorgon blir det en kort dag på jobbet. Jobbar 10-14. Efter jobbet ska jag sola, sen åka med mamma och kirra lite grejer till på lördag då tjejorna kommer hit. Vi ska ju fira mig då. Fyller ju fucking 20 barre på måndag! HELT GALET..

Nej, nu skriver jag bara massa strunt! Ska fortsätta kolla på filmen och försöka att inte somna. Är helt slut!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback