Oooops!

Alltså, när jag väl börjar kolla runt på alla nätshoppar så kan jag inte sluta. Har suttit flera timmar och bara dregglat framför allt fint som finns. Råkade besälla hem lite från H&M.. Ooopsie! Men jag ser det som en "present till mig själv" haha. Ska beställa en till present sen, fast i slutet av månaden då jag har pengar haha. Måste besälla skor från Nelly :D!
Men det dåliga med H&Ms shoponline är att deras grejer kommer typ 4093 år efter att man har beställt. Som vissa grejer jag besällde kommer i mitten av juli! JULI?!?! Fan då har man redan glömt bort vad man besällt och då vill man inte längre ha det. Men men.. Det finns fan inget bättre än att shoppa!!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa. Ska ju upp relativt tidigt imorn. Runt sju tiden tror jag! Sååååå, god natt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback