Nothing special

Har inget speciellt att skriva. Allt bara rullar på som vanligt. Igår fyllde jag ju år. TJUGO år! Helt galet. Kändes iof inget speciellt. Födelsedagarna bara blir minde och mindre "speciella" ju äldre man blir.
Firades iaf ordentligt på jobbet med skitgod lunch som dom fixade medan jag blev instängd i pianorummet och fick inte komma ut och tjuvkika haha. Det var skitgott! Fick även lite presenter. En fin bukett med rosor, biobiljett och ett halsband. Det var en riktigt bra jobbdag! Fick en sån där brakänsla igen. Jag älskar verkligen mitt jobb!

När jag kom hem blev det en snabbfika med allihop. Hoppas vi firar ordentligt i helgen. Vill ju göra tårta och allt sånt där som jag brukar.
Nu sitter jag och kollar på MTV och lyssnar lite musik. Måste verkligen köpa mig en Ipod snarast alltså. Nästa lön måste jag införskaffa mig en. Klarar inte av att åka tåg och skit utan musik.

Nu ska jag väl fortsätta kolla lite på tv sen sova. Igår däckade jag kl ELVA i sängen. Var helt jävla slut! Idag råkade jag ta en nap, så jag är inte lika trött idag.

Hare!


En bild på lillfisan Majken när dom var här på besök förra helgen :)!
Söt jäkla unge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback