Mardrömsdag

Fyfan vilken dag det har varit idag. Är fortfarande helt skakis. Idag skulle jag ju öppna. Kände på mig att nåt skulle gå fel. Och fan vad rätt jag hade. Larmet gick när jag skulle larma av och det gick igång igen när första barnet kom. Jag ringde Tessan kl sju på morgon i ren panik och grät i telefonen hahahaha. Jag ville dö. Efter många samtal till larmcentraler och jag vet inte vad så fixade det sig.
Men jag kunde inte koppla av alls. Hade ont i magen och mådde typ illa. Helt traumatiserad haha. Sen att jag hade sovit tre timmar inatt gjorde inte saken bättre.

Ringde iaf min chef och hon lugnade mig och sa att det inte var någon fara och sådär. Men fan vad hade jag gjort utan Tessan imorse haha. Stackarn blev väckt av en galen idiot som skrek och grät i telefonen! Jävligt tacksam för all hjälp!!!

När jobbdagen var slut vid halv ett så var jag heeeeelt slut. Däckade på tåget hem. Jag har fan aldrig somnat på tåget, men nu kunde jag inte hålla mig vaken. Innan jag åkte hem gick jag till solariet. Men när jag skulle växla pengarna till tior ville automaten inte ta min hundring. Så jag bajsade på det och gick hem. Käkade mackor och däckade i sängen helt utslagen. Sov i tre timmar.
Åkte och sola efter maten och nu sitter jag och kollar på Dating in the dark. En gammal barndomskompis är med. Sjukt kul o kolla på!

Ska bara ligga och glo på TV ikväll och försöka att inte tänka för mycket på incidenten imorse. Det kan hända vem som helst! Fyfan alltså...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback