Live laugh love

Gud vad tråkigt jag har. Riktigt segt. Har precis kollat klart på två av fyra obligatoriska tisdagsprogram; Dating in the dark och Desperate Housewives. Nu sitter jag och kollar på Cougar Town. Helt okej, men inte jätte kul. Efter det är det Cristine. BÄSTA! Fyfan vad jag älskar henne. Haha.

Idag blev det inge spring på jobbet. Jag och John bytte, så jag var inne istället. Med maaaassa barn. Men det gick bra. En skön dag på jobbet alltså.

Bajs, jag har så tråååååååååkigt. Känner mig skit partysugen. En tisdag lixom. Det var för länge sen jag festade. Förra helgen. Inte okej!
Haha det var så kul igår på jobbet, så satt vi alla och snacka gamla fylle historier. Jag vågade inte berätta alla mina crazy partynights. Det verkade som jag var den värsta av dom haha!

Jaaaaaaaaaaaajaaaa! Ska väl fortsätta glo på tv. Imorgon jobbar jag 12.45-17.30. Inga andra planer förutom jobb. Som vanligt då alltså. Gud vad händelserikt liv jag har.................

HEJDÅ!


Kollade igenom en gammal bildmapp och hittade dessa. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH fan vad dålig humor jag har hahahahahahahahaha! "Beroger med mött kott". Jag garvar fortfarande lika mycket!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback