Like fire and ice

Har känt mig rätt glad och nöjd idag. Det har varit en ganska bra dag. Men så BOM, kommer den där jävla äckelkänslan. Den bara kommer som en smäll i ansiktet. Hatar det. Finns inget att göra åt det heller! Bara leva med det lixom.

Har iaf suttit och satt ihop lite partymusik till imorgon. Kände mig superdupermegapruttanus taggad. Men som sagt, äckelbajskänslan tog bort allt det och helt plötsligt vill jag inget hellre än att bara ligga inne och ruttna imorgon. Men det funkar ju inte riktigt så.

Nu tror jag att jag ska stänga av här och lägga mig och titta på TV. Imorgon tänkte jag gå upp relativt tidigt, cykla iväg till solariet. Sen hem och fixa och trixa lite inför kvällen! STORSTÄDA rummet.. Fyfan vad det ser ut här inne alltså.

Men, god natt på er då!


Haha, finn ett fel?


















Ser ni vinflarran som ligger gömd innanför jackan hahahaha? Jag började
asgarva av den här bilden. Tror inte alls att busschaffisen såg det haha!


Kommentarer
Postat av: syster elin

Ha det så kul idag är så lessen att jag inte kan följa med men har verkligen inte ett öre =( får gå ut tillsammans senare nån gång =) puss å kram från storesyter elin

2010-04-10 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback