Irriterande

Denna onsdag har gått snabbt. Efter jobbet blev det fika med Cilla på vårt vanliga ställe. Alltid lika träääävligt att träffa den där muttan. Vi snackade om massa gamla partyminnen och hur jävla sjuka vi är hahaha. Vi pratade lite om fredage också som kommer bli så jäkla bra. Kommer inte bli som förra Valborg/mösspåtagningen då jag var så jäkla full att jag inte visste vad jag hette haha. Fyfan! En av dom värsta fyllorna ever.
Nej, men det blir nog jäkligt kul :)!

En sjukt irriterande sak som hände idag var när jag kollade min mail när jag kom hem. Hade fått ett mail från Nelly (beställde ju ett par skor därifrån). Då skrev dom att "produkten i din beställning har utgått pga lagersaldofel som upptäckts först vid plockning av dina produkter". Alltså var skorna slut. Blev sjukt irriterad. Ville verkligen ha dom skorna. Har ju spanat in dom så länge, och så när jag väl slår till är dom slut. Bajs!

Jaaaaja, livet går väl vidare trots allt. Haha. Nu ska jag kolla klart på South Park och sen gå och sova. Imorgon innan jobbet ska jag förbi El Giganten och kirra en ipod och sen ner på stan för en liten fiiiika.

Hade!

Hahahahaha alltså, jag sitter här och asgarvar för mig själv. Åt South Park alltså. Fyfan vad bäst hahahaha!



Update: Beställde hem skorna i en strl mindre. Hoppas dom passar!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback