Dålig humor

Har börjat kolla på South Park väldigt mycket på senaste tiden. Har alltid gillat det programmet, men nu inser jag att jag älskar det. Varför gillar jag alla dom här sjuka serierna som South Park, Family Guy (utan tvekan BÄST) och Simpson. Det är så sjuk humor att jag ibland blir rädd för mig själv när jag sitter och asgarvar åt det.
Aja, kan inte hjälpa att jag har grym humor. HEHE!

Funderar på om jag ska stänga av datorn och tvn och lägga mig i sängen och läääsa lite. Mamma kom precis in i rummet och sa att det är snöstorm ute. Härligt....... DET ÄR FUCKING APRIL VAFAN!!! Suck..
Imorgon blir det iaf en tripp på stan med Elina. Och förmooodligen utgång. Om jag hittar nån att låna pengar av. Får ju lönen på måndag och inte idag som resten av mänskligheten (förutom Elina haha).
Är iaf riktigt sugen på en spårad utekväll. Nästa helg hoppas jag på en utgång i Sthlm. Det är ju Valborg :)!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: elina

hahah aa min ruttna lön(bidrag) kommer så jävla seeenis

2010-04-24 @ 09:32:42
Postat av: Anonym

Du har bra humor Johanna, family guy är ett mästerverk!

2010-04-24 @ 13:15:35
Postat av: Therese

Klart vi ska till sthlm och ha en galen utgång! spårad ska den vara :D då jävlar ska jag fira din födelsedag också ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback