Alltid lika trött

Är alltid lika trött och seg på måndagar. Bara för att jag går upp så tidigt. Resten av veckan har jag ju chill tider.
Igår gick jag och la mig vid halv två, och klockan ringde halv sju. Ville gråta när den där hemska signalen började pipa. Fyfan alltså!
Men som vanligt gick jobbdagen sjukt snabbt. Fyfan vad jag är glad att jag jobbar med dom jag gör. Man garvar konstant på jobbet haha.
Jobbdagen gick som sagt snabbt. Slutade halv sex. På vägen hem hoppade jag av i Flemingsberg och mötte upp mamma på jobbet och åkte resten av vägen med henne.

Sen dess har jag inte gjort mycket. Önskar att klockan var lite mer så jag kunde gå och sova. Är galet trött! Men det dröjer nog 1-2 timmar tills jag hoppar i säng.

Jaja, ska fortsätta kolla på Svenska Hollywood fruarna nu. Maria Montazami in my heart!!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback