Storstädat

Idag tog jag sovmorgon. Vet inte vad jag tog sovmorgon ifrån, men jag sov iaf till tolv. Det var skönt! Tyra joinade mig i sängen också. Trötthund asså.. När vi vaknat gick vi ut på en promenix. Fia kom förbi och hämtade sin cykel. Sen har jag storstädat hela mitt rum. Rensat alla lådor och korgar och skåp. Mycket skit vare! Känns skönt att kasta fyra påsar med massa skit. Men även fast jag kastar massor, blir det inte mer plats i alla skåp, lådor och korgar. Skumt det där!
Blev väl klar med städningen för en timme sen. Skönt att göra något hela dagen. Då slipper man tänka så mycket.
Efter det hoppade jag in i duschen och städade mig själv också. Det var skönt.
Nu sitter jag här nyduschad och har precis käkat mat. Ris och köttfärs blidde det. Nu är jag mätt och trött. Om en timme är det dags för dagens höjdpunkt. Nämligen IDOL!
Nej, ska väl kika runt på lite bloggar och sådääär..

Heej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback