Seg

Sitter och glor på Big Brother just nu. Det är paus, så jag tänkte skriva lite här. Har så jäkla ont i halsen. Febern och allt annat är borta. Men halsen gör galet ont. Har ont i hela nacken för att halsen är så svullen. Känner mig fortfarande lite öm i kroppen. Vet inte vad det var för snabbsjuka jag hade. Det kan ju inte vart the pigflu iaf!

Kvällen har bestått av isglass, Idol och massa Disneysnack på msn. Jag och Elina har suttit o snackat om hur mkt vi älskar gamla Disneyfilmer haha. Så vi har bestämt att vi i helgen ska ha ett Disneymaraton.

Nej, nu börjar Big Brother igen. Efter det ska jag lägga mig i sängen och läsa "Mannen som kunde tala med hästar". Har redan läst den och sett filmen 100 ggr. Men jag är desperat efter en bok och det var den enda jag kunde hitta höhö. Måste köpa mig en bra bok!!

God natt!



Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Tack !! :D kommer "sitta i en publik och se på modevisning" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback