Miss you little mutt

Åh, märkte att min kära mutta Cilla hade ringt mig. Hade även fått två sms. Det ena måste jag dela med mig av för jag började typ gråta av garv. Har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara heller.. Åh!

"Why do you not sweare when I call? (alltså svara haha!) jag vet att jag har bombat dig men de e bara för jag saknar dig så mkt o sen är jag i chock! asså du kan aldrig gissa vem som har hört av sig! Fly ******! Ofta typ mer än ett halvår senare! Va tvungen o säga de! :) o sen e jag cp i huvudet! Inget nytt men ändå! Jag berättade om riddaren o tjocka kines på madrass för thomas, du vet såna där snygga idrottskillar. Sen somna han i soffan o jag satt för mig själv o asgarva så jag grät i minst 10 min! Asså snacka om mobbad. Men jag tänkte på dig o hur kul du skulle tyckt att det skulle ha varit! Galet! Men du fetto frans lr fläsk Fille lr vem du nu e! Haha! Va ska du göra i helgen? Vi ska ut på lördag o fira Anni :) tror bara att de blir jag anni o jennifer kanske karin. Men följ med om du kan jag behöver en riktig karateutgång;) o du förresten såg jag han fetto jonathan haribo lr nåt! Jag dog! :) vadå skriva en bok, fett lång. Aaahhgr! Åh jag saknar dig! Hör av dig! Puss o kläm längst in där de smakar o luktar som bäst! ;)"

Typ det längsta smset jag fått nånsin och väldigt internt hahaha. Jag grät när jag läste det hahaha. Både av garv och av att jag saknar dig så jäkla mycket. Det har känts så konstigt när man inte träffats varje dag som man gjorde i skolan. Jag skulle mer än gärna följa med ut på lördag men jag kmr bränna mina sista ören imorn :(. Åh min lilla muttprutt organorkan fittkvideritt hahaha, saknar dig så in i bomben!!! Jag känner mig också fett deprimerad så jag vill hoppa från en bro lika snabbt som en fis från en magsjuk man för att vi inte har träffats på anuslänge. Men det får vi ändra på!

Sorry för ett väldigt internt inlägg, men jag var tvungen haha!


Bästa Cilla och jag på den underbara dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback