LördagSöndagMåndag

I lördags var det ju utgång som gällde. Vid halv nio anlände jag och Elina hemma hos Jennifer där Cilla och massa andra redan hade börjat förfesten. Vi drack och hade det trevligt. Vid typ elva (?) SPRANG alla till bussen och vi hann preciiiiiis. På bussen träffade jag på Julia och co. Jag och Elina bestämde oss för att joina dom för dom skulle ta en fördrink på hotellet innan 550, men när vi kom dit kollade jag in och kände bara NEJ never. "Jag kommer få rynkor av att bara gå in där" va min kommentar. Bara massa gamlingar ju.. Julia och dom bestämde sig iaf för att gå till Stanley's och ta en öl istället. Jag tänkte "Stanley's plus öl, kan det bli värre haha".. Så jag och Elina var luffare och ställde oss i mörkret vid Maren och drack upp våran sista cider. Det kryllade av poliser överallt så vi fick dricka snabbt så vi inte skulle bli av med dom haha.
Sen traskade vi vidare till 550 där det va lite kö, konstigt tyckte vi. Det tog väl typ 20 min innan vi var inne. Gick på toan på dirren.. Fick ett väldigt upphetsande sms av Cilla också. Det stod att delar av "The bad gang" var där och då dog jag haha. Så kom Jennifer och Cilla upp och joinade oss på toan. Den är ju asstor!
Sen blev det dans och dricka. En sak jag HATAR är när människor ska korsa hela dansgolvet och dom bara plöjer fram utan att ens säga ursäkta. Det var en tjej som gjorde det ett antal ggr och varje gång skrek jag till henne "DET FINNS NÅT SOM HETER URSÄKTA!!!!". Så jävla irriterande.
Sista låten som spelades var I had the time of my life. Så då körde jag och Cilla Dirty Dancing hoppet. Hoppet blev exakt lika snyggt som i filmen haha. I'm the new Patrick Swayze!

Cilla och Jennifer lämnade oss. Jag, Elina, Julia o co var sugna på efterfest. Jag och Elina tackade nej till en efterfest även fast vi blev erbjudna köttbullar, sprit och live musik. Hahaha!
Efter många om och men blev det iaf kebab och sen nattbussen hem. Jag skojar inte att jag trodde mina fötter skulle ramla av efter denna kväll. Jag tror inte jag har haft så där ont i fötterna EVER...

Igår vaknade jag vid elva och mådde bättre än jag trodde jag skulle göra. Inte bakis, men sjuuuuukt trött och seg. Lyckades komma upp ur sängen och gjorde mig i ordning, sen åkte vi till pappa i Sthlm. Jackie fyllde femton så vi firade henne :)! Pappa visade massa bilder på ett fik han kollat på i Spanien. SNÄLLA PAPPIIII köp det haha!
Va iaf hemma vid fyra tiden. Då la jag mig i soffan och deckade på en sekund. Vaknade 19.02, perfa till maten och till Top model. Resten av kvällen bestod av ännu mera TV-tittande.

Idaaaag, tog jag en sovmorgon och tog igen alla timmar jag missat i helgen. Sov till tolv (kan inte sova längre än så utan att få ångest. Vad har hänt med mig? Jag är ju mästersovaren!) och har inte gjort så mycket sen dess.
Ätit några knäckemackor och glott på TVn. Borde städa upp lite i rummet. Det ligger kläder all over. But I don't ork! Nu ska jag snart kolla Austrailias next top model på trean. Woho, vilken händelserik måndag.

Nu kommer ett bildregn från helgen!




Råkade sätta på fel spellista haha. Satte på Aladdin istället! (Hahahah satte på)



Våra riktiga jag





Slemfeja (det ser ut som jag balanserar ett megaägg på huvudet höhö)



Elina does the famous ostbågefingret



Geek Elina



Geek Jånas (hahaha jag dör)



Elinas fina Turkey-tavla :), shit vad små vi var då!



HAHAHAH här var vi ännu mindre. Tror vi gick i typ sjuan och åttan! Jag var braceface haha..







Shit vad jag skelar hahahaha. Det måste vara alkoholen!


HAHAHA nu kommer "The after picture". Klockan är runt 05.30 på morgonen!




Efter flera timmars festande kan man inte se ut som en prinsessa, men vi bjuder på dessa eller hur Bibil hahahaha?


Nu kommer bilder från kväll nr två, inte lika många dock


Cilla hade klippt lugg. Jag va fett besviken på att hon inte klippte GWF (GustavWasaFrisyr)



















Kommentarer
Postat av: Elina

TAACK för skönhetsbilderna du la ut på mej hahahahhaahha . nu fick ja riktig ångest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback