Länge sen

1. Namn – Johanna Schwerin
2. Syskon – Fem bästaste systrar
3. Ålder - 19 år
4. Född - 12 April, 1990
5. Ögonfärg - Brun
6. Längd - 161 cm
7. Skostorlek - 38
8. Höger eller vänsterhänt – Höger såklaaart
9. Stjärntecken - Vädur
10. Hårfärg - Brun

DAGENS...

1. Låt – James Morrison-You make it real
2. Saknad - Massor
3. Kläder - Mjukisar
4. Smink - Nada
5. Mat – Korvstroganoff och mackisar
6. Köp – Inte köpt nåt idag
7. Göra sen – Kolla TV
8. Godis - Choklad
9. Pinsammaste – Att jag gjort absolut ingenting idag 

BRUKAR DU...


1. Sova – Ja, för mycket ibland
2. Ta mediciner som inte borde ta? – Haha nej
4. Snusa – Iuu nej
5. Dricka – Absolut, men bara på fest ofc
6. Skada dig – Ja men inte medvetet
7. Klä dig i svart – Ibland så
8. Hata folk – Säger som Tessan, man kan inte älska alla
9. Lita på folk - Oftast
10. Skada dig med flit – Men nej
11. Drömma mardörmmar – Kan hända, oftast om spindlar
12. Gå i skolan – Neeeej buhu, saknar Igelsta
13. Gå i kyrkan - Nope

NÄR...

1. Åt du senast – Åt en bulle nyss
2. När läste du en bok senast? – Igår innan jag sussade
3. Köpte du något – I helgen, Red-bull vodka moahaha
4. Sjöng du senast - Igår
5. Klagade du senast – Idag haha
6. Klantade du dig senast – Typ varje dag


HAR DU...

1. För många vänner – Nej, man kan väl aldrig ha för många vänner?
2. Förföljelsemani – Haha jaa på kvällarna
3. Någon annan psykisk sjukdom – Nej, inte vad jag vet haha
4. Skadat någon – Det tror jag inte
5. Färgat håret – Nope, never
6. Några piercnings – Öronen, men det räknas väl inte
7. Några tatueringar – Jupp, tre stycken
8. Egen dator - Jajjemen
9. Gjort bort dig rejält – Hahaha självklart

ÄR DU...

1. Snäll – Ja mot dom som är snälla mot mig.  
2. Snygg – Haha aa kanske längst in i anushålan
3. Söt – Lika söt som Gustav Wasa typ
4. Lång – Nej, någon som vill ge mig några centimeter?
5. Kort -  Ja :(
6. Klantig – Vissa dagar är jag extremt klantig
7. Tönt – Haha geeken själv typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback