Is this life?

Jag höll mig vaken till halv fem igår. Visste inte hur länge VMA's skulle hålla på så jag gick och la mig efter att Beyoncé uppträtt. Enligt mig va det det bästa uppträdandet. Hon är så sjukt duktig. Och vad hände med Kanye West? Dålig stil ju..

Hur gick det med min promenad imorse då? DÅLIGT.. Jag visste att jag inte skulle orka upp. Så imorn SKA jag upp. Jag måste komma igång.
Istället vaknade jag vid halv tolv, gick och tog en lååååång dusch. Jäkligt skönt. Sen har jag ätit äckliga nudlar för vi har absolut inget ätbart hemma. Nu sitter jag och läser lite bloggar. Jag känner mig skitseg och konstig i huvudet. Skulle vilja ta en nap, men det får jag inte. Och inge Idol är det ikväll heller. Det förstörde min dag..
Orka mat Tina lixom..
Hahaha juste, ska visa bästa videon som jag såg igår. Så jävla skön! Han är helt lost efter en operation hos tandläkaren hahaha...




Kommentarer
Postat av: tessansessan

hahah fan va skön!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback