Ingen storstädning

Jag skrev ju att jag skulle storstäda idag. Tror ni jag har gjort det? Neeeeej. Men jag har faktiskt varit lite duktig och skickat in massa CVn till olika jobb. Hoppas verkligen på ett jobb snart asså!
Det känns så långt ifrån att få ett jobb, för jag vet att om jag skulle komma vidare till en intervju, så skulle jag avlida av nervositet och troligen sumpa chansen till att få jobbet.
Meeen, man kan inte göra annat än att fortsätta skicka in CV till allt och alla typ..

Nu sitter jag och äter godaste youghurten som jag alltid åt när jag va liten. Yummiiie! Sitter och funderar på om jag ska baka kladdkaka. Har så galet tråkigt! Fast egentligen borde jag städa mitt rum. Men det orkar jag inte!
Suck...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback