I had the time of my life, and I owe it all to you

Idag vaknade jag klocka tiioooo som vanligt. Satte på mig gåkläderna och gick på en promenix. Efteråt tog jag en dusch. Mamma tajmade perfekt med frullen. Baguette med ost, och vatten till. Har inte druckit juice på en hel vecka. Jag brukar dricka flera liter juice per vecka annars. Men jag har besämt mig att det är inte bra. Så det blir vatten istället.
Efter frullen började mamma städa. Hade ingen energi till det så jag la mig i soffan, somnade såklart. Sen har jag bara vandrat runt här i huset och haft otroligt tråkigt.
Vid sex tvingade jag iaf mamma till ÖB, jag köpte nagellacksborttagning så jag kunde fixa mina naglar. Så det gjorde jag när jag kom hem. Skönt vare!
Åt god mat gjorde jag också. Yummiiie! Sen blev det Idol, och nyss kollade jag klart på Dirty Dancing som gick på ettan. Sååååå bra film. Kan se den där slutscenen en miljon gånger. Den är lika härlig varje gång. Helt sjukt att Swayze är död.

Men men, nu sitter jag och glor på Big Brother. Blir nog sent inatt eftersom jag har mest sovit hela dagen. Imorn blir det kanske en promenix ner på stan och chilla lite...
Trevlig helg på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback