Crazy night

Hahaha vart ska man börja!?

Igår gick jag och Elina ut. Elin räddade våran kväll, TACK SÅ MYCKET! Vid åtta kom Elina hit och då började förfestandet. Som vanligt tog vi 23.15 bussen härifrån till feeeemfeeeemnooooll!
Kvällen var galen kan jag ju säga, men så jäääkla kul. Några tråkigheter här och där pga av vissa saker.
Träffade även Julia ute. Trävligt och se den filuren!
Efteråt gick jag på en promenix, och Elina drog till kebaben med några. Sen åkte hon hem till Micke för jag skulle hämta min kavaj.
Men när jag skulle lämna mitt sällskap och skulle vandra till Mickes lägenhet, så va jag så jäkla lost i mitt lokalsinne så jag går och ställer mig vid gymmet. Står där och väntar på att Elina ska komma o öppna porten. Blir skitsur för det tar sån tid. Sen ringer Micke och skriker "JOHANNA, VART BOR JAG?!?!", då säger jag "aha juste" sen vandrar jag iväg till hans lägnehet. Som ligger mittemot kolgrillen. Jag va helt lost! Hahaha.. Idiot!

Vi va hemma viiiid, fem-sex! Nattbussen va asrolig. Eller jag och Elina tyckte det iaf. Tror inte alla andra turregubbar tyckte det va så roande när vi satt o asgarva hela bussresan haha.
När vi kom hem va jag så jävla hungrig. Så vi börjar göra värsta salamimackorna, sen sätter vi oss i soffan och kollar på TV. Vet ni vad vi kolla på? TELETUBBIES... Hahaha vi satt och asgarva så vi grät av det där programmet. Inte normala nånstans.

Det var iaf en sick kväll men så jäkla kul. Det brukar bli så när vi är i farten! Kvällens händelse va ju lätt när jag och Elina skulle gå på stora toan på 550 nivet? Då kommer det tre främmande tjejer in med oss och alla bara gör sina behov och grejer. Hahah sköna människor! Kvällens citat var lätt "jag gråter mina gråtar". Jisses!

Vi vaknade vid tolv tiden idag. Ingen va speciellt bakis. Fett skönt! Vi satt o snacka om kvällen och asgarva åt alla sjuka grejer. Sen kom vi fram till att vi va lite partysugna. Så vi bestämde att vi ska dra ut ikväll också moahahaha. Vi kör en dubbel helt enkelt. Så ska väl hoppa in i duschen o sådär strax. Hoppas på en lika rolig kväll haha! Men det tvekar jag inte på att det kommer bli.

PUSSS!


Lite bilder från kvällen:


Spana in min inte alls lysande BH och mitt inte alls lysande BLÅ nagellack. I like it!



Älskar nagellacket!!



Fett cool bild. Elena gånger två!



Posa på stora toooan!



Kata, Elena och Jånas!


Kommentarer
Postat av: Elina

hahahaha asså johanna, ja säger bara en sak han har ingen fram där fram för du bara sitter där själv och gråter dina gråtar:D

2009-09-05 @ 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback