Trött och frusen

Gud vilken seg dag. Jag har bara varit hemma med Tyra hela dagen. Vi tog en rejäl sovmorgon, sov till tolv-halv ett haha. Fattar inte att den där hunden kan sova så mycket.
Det första vi gjorde när vi vakna var att gå ut på en prommis. Det var kallt och blåsigt. Hualigen!
Sen har det inte hänt så mycket mer. Gått på några fler promenader, fortfarande lika kallt och blåsigt.

Nu ligger jag nerbäddad här i soffan. Slumrade till ett tag. Kände mig helt död. Fattar inte hur jag kan vara trött?
Idag har jag verkligen längtat efter ett jobb. När man bara går hemma har man så mycket tid till att bara tänka. Och tillslut kommer det göra mig tokig (om det inte redan gjort det).
Jag har hållt mig från att läsa min bok idag. Det har verkligen kliat i fingrarna. Har bestämt att jag bara ska läsa den innan jag ska sova. Då håller den längre. Annars skulle jag nog läsa ut den på några dagar!

Nu hör jag att maten är klar. Schnitzel, pommes, sallad och massa fetaost. Gotti!



Förresten, igår hade jag lite tråkigt och gjorde en ny skrivbordsbakgrund. Hade velat få plats med såååå många fler bilder. Blev lite tårögd när man kollade igenom alla bilder!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

åååh :D

Postat av: Elina

åååh fettooo ost jädde sugen

2009-10-13 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback