My day

Idag väckte mamma mig vid tio. Det var meningen att jag skulle följa med henne och klippa sig, men jag var för trött, så jag somnade om. Hon gjorde ett till försök vid elva. Då tog jag mig i kragen och gick upp. Dock sket hon i mig och åkte o klippte sig utan mig. Istället ställde jag mig i duschen för att piggna till. Det var skönt!
Sen gjorde jag mig i ordning och sådär. Börjar få lite panik. Mitt smink börjar ta slut. Och smink är inte billigt. Och hur många ören har jag i min plånbok? NADA.. Jag kan ju inte visa mig i allmänheten utan smink. Det funkar ju inte. Får väl ta itu med det problemet när det kommer...
Efter att mamma hämtat Vilma från skolan åkte vi ner på stan. Vi hämtade upp Elin också. Traska runt lite. Ansträngde mig verkligen för att inte titta på allt fint. Men det gick inte. Hittade massa fint. Och vi gick i typ tre klädaffärer?!!! Hittade en skitsnygg pälsväst för TREHUNDRA kronor, rena kapet ju (men för min plånka känns 300 spänn som typ 3000 spänn). Vågade inte prova den för då kanske jag hade blivit kär. Och det är inte bra! Försöker att radera den ur mitt minne, men det funkar inte.
Fan vad jag hatar att inte ha pengar. Tror jag skulle känna mig en aning nöjdare med livet om jag fick shoppa lite. Bara liite.. Eller okej, helst JÄTTE JÄTTE MYCKET!

Jaja, jag sa farväl till västen och vi åkte hemmåt. När jag kom hem blev jag så deppig över att jag inte kan shoppa så jag stängde in mig i rummet och läste. Vet inte varför jag envisas med att följa med på stan när jag vet att jag bara blir på ännu sämre humör..
Jag läste iaf i flera timmar, vilket fick mig att tänka på annat. Är snart klar med boken. Men en sak är klar, boken är inte bra för min dygnsrytm haha. Igår låg jag och läste till klockan blev halv fyra (det var nog anledningen till att det var så svårt att komma upp i morse). Och jag vet att jag kommer läsa länge länge inatt med. Även fast jag känner mig ganska trött. Jag glömmer lixom bort tröttheten när jag kommer in i boken.

Nej, ska väl inte sitta och skriva massa ointressant. Fast det är ju allt som jag skriver här ändå höhö! Jag kan ju iaf meddela att jag hittade min blivande man idag när jag kollade på Färjan. FREDDAN in my heart ♥! Han är MIN Elina och du kan aldrig ta honom ifrån mig. Hahahaha!

Om en kvart börjar Roast på Berns, så jag måste förbereda mig och bädda in mig i filten! Nattinatti...

PS. Hur lyckas jag skriva så långa inlägg om ingeting?




Kommentarer
Postat av: Elina

han e miiiiiiiiiiiiin

2009-10-20 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback