KLNSAÄÖFAKOFIEAKNFÖL

Idag känner jag mig frisk. Jag har legat med feber sen i måndagskväll! Men i onsdags, då trodde jag att jag var frille. Så jag gjorde misstaget att åka med Mamma till Skäris. När jag kom hem dog jag typ. Feberfrossan var tillbaka!

Men igår hade jag ingen feber på hela dagen, och kände mig pigg. Idag känner jag mig helt frisk.
Jag har sån ääääääääcklig ångest. Hade sett fram emot denna helg. Jag och Cilla hade bestämt en fikadejt igår. ÄNTLIGEN tänkte jag. Men både jag och hon låg sjuka haha. Så de var väl tur i oturen.

Idag ska ALLA ut. Det är ju lixom Halloween. Åh! Jag blir helt jätte ledsen.. Jag vill med! Åh. Jag vill inte vara vaken ikväll. Jag vill somna klockan åtta. Åh. Idag känns allt skit igen. Har inte kunnat känna nå känslor den här veckan fan. Har legat som en död sill!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: elina

mihihihi analkötel, utgåååååååååång ikväller:D

2009-10-31 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback