Jag vill gräva ner mig

Ååååh, asså jag tror aldrig jag velat gå ut såhär mycket... Eller jo, typ varje helg. Men ändå! Det är verkligen så att ALLA ska ut. Jag kommer sitta ensam här i mörkret och titta på Körslaget. Jag pallar inte. Fans jävla skit ballefjong anus!
Jag vet tillochmed vad jag skulle ha på mig. Har tillochmed något NYTT att ha på mig för en gångs skull. Jag har tiiiiillochmed en fripp som jag hade tänkt prova. Allt är lixom färdigt.
Men en sak som fick mig skratta nyss va när jag fråga Elina vad hon skulle ha på sig ikväll. Då sa hon att hon hade köpte en ny tunika från Vero Moda. Så beskrev hon den och jag insåg att det var exakt samma som jag hade köpt i onsdags hahahaha. Inget ovanligt iof! Det brukar vara så med oss haha.

Nej, nu ska jag fortsätta deppa. Finns ingen chans att jag somnar åtta ikväll. Jag vaknade lixom två idag. Undra om vi har sömnpiller hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback