Hopplöst

Har suttit och skickat in massoooor med CVn idag. Till alla möjliga jobb. Har kollat runt på alla möjliga jobbsidor. Kollat på utomlands jobb. Funderat på massor av saker.
Nu orkar jag inge mer. Det känns så hopplöst. För varje CV man skickar in får man alltid till svar "tyvärr tjänsten är redan tillsatt" eller något annat icke-positivt svar. Blöh!

Nu sitter jag och kollar på Canada's next top model. Det blir strömavbrott typ var tionde minut i huset, vet inte vad det är för fel. Hela området har så. Skitirriterande!
Mamma åkte och handlade nyss. Bad henne köpa boken "När jag hör din röst" så jag har nåt att läsa på nätterna. Jag längtar till den 20 november, då New Moon har premiär. Jag måste gå på premiären!!




Kommentarer
Postat av: Elina

JAG MÅSTE OXÅ SE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-12 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback