The Twilight Saga: New Moon

Jahapp, då är man redo då. Sitter och väntar på att Elin och Magnus ska komma och hämta mig. Sen hämta upp Maria och sen bär det av till Herooon.
Förra gången, när jag och Elina såg filmen, kändes det som man hade haft värsta träningspasset när filmen var över. Jag satt helt spänd som en fiol hela filmen, och när den väl va slut slappnade jag av. Händerna skakade och benen kändes som spagetti. Den där filmen är så äckligt bra!
Så fort trailern kommer på TV släpper jag allt och ögonen klistras på TVn haha.

Nej, nu ska jag klä på mig ytterkläder så jag är redo när dom kommer.

Ha en mysig fredagkväll ♥


Såhär glad blev jag när jag såg New Moon skylten när vi var på väg till 550 :D! Bilden är från förra lördagens utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback