Stan och New Moon billisar

Idag blidde det tidig uppgång. Eller ja, tidig för mig. Vid tio ringde klockan. Jag var DÖD! Men jag orkade mig upp när jag tänkte på New moon biljetterna som släpptes idag.
Det första jag gjorde var att sätta på datorn och gå in på sf.se. Men hela sidan var fuckad. Satt i två timmar o försökte boka biljetter. Men det var driftfel på sidan pga för många besökare. Alla ville väl ha biljetter haha.
Jag fick lite små panik... Vid tolv kom Elina hit. Hon va snabbare hos tandläkarn än vi räknat med. Så hon kom hit ett tag och försökte ännu några gånger med biljetterna. Men det funkade inte... Så vi fick släppa det. Och så tog vi bussen ner på stan. Vi hade tänkt gå, men det kändes inte så lockande att promenera ner på stan i världens snöoväder typ. Så det blidde bussen (TACK Elina).

På stan traska vi runt och tittade på allt fint i alla affärer. Ångest! Vid tre var vi klara och hade gått i typ alla affärer. Så vi satte oss på Nancy's nån timme. Det var gott! Sen tog vi en runda till på stan haha.. Elina köpte snorbajsanusfina skor som jag ville ha. Varför skulle jag visa dom haha! Skoja baaraa.. Men dom va asfina iaf. Sen köpte hon massa annat fint. Bajsklutt!
Vi bestämde oss för en liten utgång i helgen också. Vi har ju trots allt biljetter huhu. Då "måste" man ju gå ut.
Elin var iaf snäll och kom o hämtade oss. Skönt att slippa GÅ hem!

När jag kom hem, för typ en timme sen, gick jag direkt till datorn och kirrade biljetterna till filmen. Så nu är det fixat och jag slipper tänka på det. IIiiiiiiih vad jag längtar!
Aja, tänkte bara skriva lite om min daaagis. Nu ska jag glo på tv! Känner mig helt död i kroppen.

Ciao ♥



Kommentarer
Postat av: elina

du visade dom för ja behöver skuuuuuuuuur;Ö, muhuhu. Jaaaaa åh ja vill se NUUUUUUUU

2009-11-04 @ 19:23:48
Postat av: Natalia

gud vad jag längtar efter att se den filmen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback