Headache

Jäklar vilken irriterande huvudvärk jag har just nu. Orkar verkligen inte gå och hämta alvedon heller! Jaja...

Idag har jag inte gjort så mycket. Ovanligt! Har städat upp lite i rummet och sådär. Inte så jätte mycket med andra ord. Vaknade inte så sent som jag trodde faktiskt. Orkade mig upp vid ett. Trots att jag gick och la mig halv sex. Livesändningen inatt var iaf hur bra som helst! Nu längtar jag bara ännu mer till fredag. GE MIG NU DÅÅÅÅÅÅ! Har så höga förväntningar på filmen nu så jag börjar bli lite nervös att jag kommer bli besviken. Men efter alla miljoner intervjuer med skådespelarna som jag kollat på, tror jag att den kommer vara asbra. Jag har nog kollat varje intervju dom gjort höhö.

Nej, nu ska jag lägga mig och glo på Big Brother som jag inte sett på ett tag. Imorn blir det stan och sen hem hit för att titta Twiiiiiilight!

God natt på er!


Robert Pattinson... Dreggeeeel!


PS. Jag kommer nog dreggla endel av dessa ponkar också.. The Wolfpack, som går utan tröjor i princip hela filmen. Mahahaha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback