Dyngsur av tårar

Jag har suttit och läst igenom lite i min blogg. Och jag har gråtit, gråtit och gråtit. Jag får ont i magen när jag tänker tillbaka på tiden i skolan. Vilken jävla underbar tid det var när man tänker efter. Jag saknar så det gör ont. Jag saknar alla spårade raster vi hade. Alla skrattattacker på lektionerna. Vårat häng i sofforna där vi alltid låg som döda fiskar. Men mest av allt saknar jag att bara vara omringad av underbara människor varje dag. Utan dessa underbara människor hade jag aldrig klarat av gymnasiet. Det är en sak som är säker!

Nu ska jag lägga mig och läsa. Håller på att läsa Twilight böckerna för andra gången. Har snart läst ut andra boken! Jag är beroende, ingen tvekan om det.

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback