Andranovember

Shululu everybody!

Idag är det måndag och slut på helgen, som förövrigt var mycket trevlig. Fredagen bestod av Idol och film. Lördagen betydde party. Efter många om och men höhö. Blev en galen kväll som slutade med att jag kom i säng vid nio tiden på morgonen. Men jäkligt kul hade jag!
Igår passade jag Ebba, Nora och Affie några timmar. Vilma joinade också. Jag satt mest och kollade på TV. Dom lekte sina jäkla hästlekar hela tiden så jag behövde inte anstränga mig så värst.
När jag kom hem däckade jag i soffan. Fick ju inte direkt många timmars sömn natten innan.
Sen bestod söndagen av en massa TV-tittande... Kom i säng rätt tidigt. Halv ett nångång.

Idag har jag varit hemma med Tyra. Sökt lite jobb. Inte gjort mycket helt enkelt. Inte jätte kul. Men jag har överlevt.
Nu väntar jag på mat. Undrar vad det blir...
Bjuder på några bilder från lördagen sålänge:






Haha vi posade som tvillingar!



Tvillingarna Kramp!





Elena inne på 550! Hmm, undra vad som hände efter detta Elina? Det ska vi nog hålla tyst om hahahah.. "Shit, vi går, vi går. Snabbt!".



Hos Max!



Ehm ja, dom hade en liten massagestund i vardagsrummet haha!

SLUUUUUT! Hejrå..


Kommentarer
Postat av: maria

hahahah ajag döööör jag har också köpt den där tunikan IDAG :O

haha köpte den och i en annan färg haha jag dööör :D <3

Postat av: elina

aa johannaaaaaaaa sluda nu, de är en hemlighet. ja tror de har hänt fööör mkt sjuka grejer nu ute på sistonde....

2009-11-02 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback