Den som väntar på nåt gott...

Fan vad jag längtar till helgen! Det känns som att den kommer blir så jävla bra. Förra veckan längtade jag inte alls till helgen, för jag visste att den skulle vara död.. Men denna helg kommer vara allt annat än död.
På fredag blir det som sagt bio, NEW MOON. Jag kommer gå o vara nervös hela dagen. Innan bion tänkte vi käka och lite sådär på Heron. En skön fredag helt enkelt!
På lördag kom vi fram till att vi ville gå ut haha. Det var ju så "länge" sen. Nej men aa, så det blir väl en spårad partylördag om jag känner oss rätt haha.
På söndag tänkte vi bakisfetta oss med donken eller liknande.

Det kommer bli en snoppbra helg helt enkelt. Jag känner det på mig!

Nu sitter jag och halvtittar på världshistoriens tråkigaste program, Ullared. Alltså allvarligt?? Så jävla tråkigt program helt utan mening.
Längtar till klockan blir tio, då ere Paradise Hotel igen moahaha. Sen klockan tre ere livesändningen från New Moon premiären i L.A! Wiieeee...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: elina

jaaa jag vill ha helg nununuuuuuuuuuuuuu

2009-11-16 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback