AMAGAAAAAAAD!!!!!

Asså åh jag dör! Jag är kär i filmen. Såååååå jäkla fucking bra va den! Jag va asnervös precis innan den skulle börja haha. Sen satt jag som klistrad hela tiden. New Moon var mycket mer lik boken än vad Twilight var! Men älskar båda filmerna. Var jag rik skulle jag se New Moon igen nästa helg. Sjukt bra film!
Det kändes så konstigt att se den när man sett ettan så jäkla många gånger och är så van med den. Fällde några tårar så jag såg ut som ett spöke när jag kom ut ur bion haha. Men aaa, jag rekomenderar den verkligen.
Innan bion så käkade vi ju och lite sådär. Vi åt kolgrillen såklaaaart! Fett gott. Sen gick vi och kolla på massa folk haha. Finns det nåt roligare än att titta på människor?

Nu är jag iaf hemma. Hemresan var galen haha. Jag och Elina var störda. På riktigt. Jag blev rädd. Ringde nästan psyket asså hahaha! Vi satt och garva så vi båda grät typ hela vägen hem. Men ja, kul att man är lättroad om man säger så.
Imorn blir det som sagt utgång och förning hemma hos mig :). Kommer bli en bra kväll tror jag!

Nej, nu ska sätta på mig pyjamas, borsta tänderna och tvätta bort sminket, och sen lägga mig och läsa Breaking Dawn. Jag gissar på att Elina redan har stupat i säng haha. Hon gick ju fan upp fem imorse!

GOD NATT♥


Kommentarer
Postat av: elina

åååh jaa asså sjukt bra ja ba ryseeer:D.

hahah aaa sså ja tänkte när ja kom hem, ja blev rädd och började asgarva själv hahahahah:D. Ehh skoja inte ja ramla i sängen typ för ja va helt deckad och VARM efter den kvällen haha

2009-11-21 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback