Stekning och glada nyheter!

Igår var det ju paddling för alla Södertäljes gymnasium. Klockan halv elva var det dags för BF3. Vi paddlade mot SPA, och vi VAAAANN! Men det spelade egentligen ingen roll vem som vann omgången, utan det är bästa tiden över huvudtaget.. Men jag tror vi kom rätt bra till i våran skola!
Det var jäkligt kul iaf, och vi var så snygga i våra pyjamasar haha!

Idag vaknade jag upp av klockan som ringde. Hade ställt den på tio, så jag kunde sola. Så jag satte på mig bikinin och sprang ut på baksidan. Möttes av att syster Elin va här... TIO på morgonen. Trodde hon var galen haha! La mig iaf och stekte, och gick inte in igen förns runt halv fyra. Tog inga pauser, förutom när jag fyllde på vattenflarran. Så jäkla skönt o bara ligga o dö i solen! I love it.. GE MEJ UTOMLANDS NU!
Lyckades få liiite färg också. Men det blir überpressning imorn också! Måste vara bajskorv till studenten. FEM dagar kvar nu bara... GAAAAH!

Fick reda på VÄLDIGT glada nyheter idag också. Ska bli moster för sjätte gången :D:D:D:D:D:D! SÅ JÄKLA KUUUUUUUUUUUUUUUUUL... GRATTIS GRATTIS GRATTIS BÄSTA SYSTER ♥!!!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på The Illusionist.. BYE!


Jag och bortamatch Nina hahah!



Yeeeeeeah!



Cilla och Maria körde papiljottstylen! Trötta va dom också..




BF3 råkade somna mitt på Maren!



Jag och Cilla va trötta haha..



Men sen blev vi fett pepp!



Alex var fett het i sin outfit!



Fett taggade på att köra igång!



Och så bar det iväg...



Starten! Man ser oss knappt..



Vi låg lååångt före SPA, moahaha!



Vinnare  BF3! Syns det att jag var fett taggad hahah...

Kommentarer
Postat av: Linda å Johan

Wiiiiii tack tack...ja vi kan inte fatta det än!!! Men det syns på magggggen redan....eller ja jag ser mer ut som om jag ätit för många big mac hahahha!!!! snart syns vi!!! Snygga ni va förresten hahahaha!!! Puss puss

Postat av: syster elin

Wiiiiiiiiiiiiiiie moster för 6gången hihihihi de blir mer julklappar iår =)=)=)=) Vi är alla glada för er Linda å Johan wiiiiiieee!!!

2009-05-31 @ 20:05:44
Postat av: Nina

hahaha jag ser ju som blaffan bakifrån!!! Och grattis till lilla bebben som växer i magen!!

2009-06-01 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback