Shulululuuuu

Måndag idag igen... Seeeeeegaste dagen! Har garvat och dampat hela dagen. Har även haft fetaste ångesten när tjejorna berättade om Valborg haha. Jag trodde inte jag hade skämt ut mig alls, men idag fick jag höra ett och annat. Men det är väl sånt som händer. Bara glömma och gå vidare haha!
Vi bestämde även att vi antagligen ska ut i helgen, wiiiiie. Då blir det nog på fredagen och vi går ut i Sthlm. Vill BORT från den här stan, och träffa nytt folk. Känns så jäkla skönt! Spy på Södertälje...
Sen ska jag nog träffa Elina i helgen också. Känns väldigt behövligt. Har inte träffats på skitlänge och det känns väldigt skumt!!

Slutade sent idag. När jag kom hem råkade jag somna i sängen med voffsingen. Det var så skönt! Sen blev det fullt hus med Fia o co.. Målade Affis naglar också som han hade tjatat om haha :D! Så söt..

Nej nu är reklamen slut på Färjan! Vi hööööörs...

Kommentarer
Postat av: Elina

eh ja de är välbehööövligt!!

2009-05-04 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback