Nostalgi och drömmar

Sitter och väntar på att Big Brother ska börja. Nu är säsong tre avslutad, och nu har dom gått bakåt i tiden och börjat sända säsong Omgången då Kitty,Ulrika, Dominique, Benji, Marie, Jakob, Elin, Emma-Maria, Alex, Peter och många andra idioter är med, då den legendariska kycklingfesten spårar ur och Peter kissar inne, och Kotten (Kittys Hello Kitty) blir ollad... Hahaha, så jääkla kul att se den omgången. Riktig nostalgikick! I love Big Brother...

Men i väntan på BB så borde jag egentligen plugga lite Arbetsmiljö&säkerhet, men nejnej. Istället sittar jag o kollar runt på datorn och drömmer mig bort. Jag skulle bli så jävla glad om det blir som vi vill. Skulle vara helt fucking underbart. Håll tummsen!
Nej, ska väl läsa igenom häftena en gång till. Nu är klockan 22.22 också, så passa på att önska er nåt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Ååååh BB!!! fan va kul! var ser du på alla avsnitt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback