Helgen är snart över

Söndag igen då. Som vanligt känns söndagar sega och tråkiga. Jag hade planerat att sola järnet idag, men jag hann typ ligga ute i en halvtimme innan solen gick i moln och det såg typ ut som det skulle börja regna. Så jag gick in o väntade en timme, men det var fortfarande molnigt, så då tog jag en nap istället. Har knappt sovit nåt på hela helgen så det behövdes.
 
I fredags var det ju utgång på 550 som jag skrev. Det var mycket trävligt! Men fortfarande känner jag att jag är så jävla trött på den här stan och alla människor här. Men självklart är det kul att gå ut i Slöddertälje också. Det beror ju helt på sällskapet. Och jag och Elina har väldigt sällan tråkigt när vi går ut! Ja, det var en rätt spårad kväll och vi klarade oss på fem cider var haha. Inte likt oss!

I lördags kom mamma o väckte mig efter tre timmars sömn. Då va klockan typ tio-elva och hon frågade om jag verkligen skulle med till Naturhistoriska.. Jag kände mej helt fucking död och visste knappt vad jag hette. Men jag var inte så bakis faktiskt. Så jag pallrade mig upp, fixade mej och sen var jag fit for Cosmonova.
Vi som åkte på äventyret var jag, Elin, Magnus, Vilma, Joline och Liam... Det var en mycket trevlig dag med skitungarna. Och museet och Cosmonovan var också väldigt trävligt :)!

Och idag dårå, så har jag gjort absolut ingeting. Men det finns så mycket jag borde göra. Städa, plugga, ut på prommis, rensa garderoben ooosv. Men jag orkar inte!
Satt och tänkte lite på det som komma skall. Om ELVA dagar står jag på flaket och skriker "JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN" och jag har fortfarande inte fattat det. Det känns helt overkligt! Man är ju vuxen när man har tagit studenten. Jag kommer ihåg när både Linda och Elin tog studenten, och jag tyckte att dom var jätte vuxna och det kändes som en evighet tills det var min tur. Och nu är det min tur, men inte fan känner jag mig vuxen haha. Känns som jag fortfarande är 14 barre och är sådär supercool.
Nej, men man har väl mognat en del och det ska bli jävligt kul och SKÖNT med studenten. Den dagen som många beskriver som den bästa i ens liv. Vi får hoppas att det blir så för oss med.

Oj vilket långt inlägg det blidde nu. Men va bara tvungen och skriva lite, men nu sätter jag punkt.

Adjöken!

Bilder från gårdagen:


Liam var taggad. Härligt skitiga naglar hade han också haha!



Vilma var också taggad!



Söta ungar vi har i familjen haha!



Frammeeeeee!



Liam blev helt extas när han såg dinosaurieungen som andades haha!



Liam var lite nervös i kön till Cosmonova haha



Vi fick låna snygga 3D glasögon haha



Vilma var snygg i sina glasögon!



Joline posade för fullt!



Efter museét och Cosmonova var det dags för middag. Självklart blev det Burger King haha!



Liam var trött efter en lång dag!

Kommentarer
Postat av: Linda å Johan

HAHAHAHAHAHA!!!!! Våra skit ungar....herregud ja vad Liam längtat till den dagen....idag på dagis sa han att han sett EN RIIIIKTIG DINOSAUR =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback