Fredag och tandläkartid

Inatt har jag sovit riktigt dåligt. Vet inte varför. Tänkte på allting, och så fick jag ont i magen över tandläkaren och grejer.
Men tillslut somnade jag väl. Vet inte vad klockan va då!
Vaknade iaf för typ en halvtimme sen. Skulle egentligen följt med till Torekällberget med ungarna, men jag kände mej så seg och äcklig.
Nu har jag precis ätit frulle. Sitter o har ångest inför tandis. Men VARFÖR? Förrra gången var ju inte alls farlig, så varför ska jag jaga upp mej nu för?!Jaja, det går nog bra hoppas jag. Pappa ska komma till Södertälje idag också för att träffa Linda och dom. Så det blir väl o träffa han också..
Annars vet jag inte vad som händer denna fredag. Skulle sitta fint med en utgång! Men det ser mörkt ut..

Nej, nu ska jag kolla lite på tv, innan jag börjar göra mig klar för tandis. ÅNGEST! Tur att Elina följer med mig. Jag skulle aldrig gå själv. Haha man kan inte tro att jag är nitton år!

Adjö!


Jag och Elina när vi va småttingar haha!

Kommentarer
Postat av: Elina

MEEEEEN johanna, måste du lägga den där äkelbilden snopphuve! haha men klart ja följer medis:D

2009-05-22 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback