Åtta dagar kvar

Idag är det tiiiisdag, vilket innebär kort dag i skolan.
Dagen började med lite Siwan.. Gick igenom det sista och vi fick även tillbaka proven om ABC (aa, asså inte alfabetet utan första hjälpen). Jag fick alla rääätt :)! Mucho bra..
Sen vare lurre och vi satt ute o käka i solen. Det var mysigt. Skolan var bombaderad med massa skit om EU-valet. Jag e så oinsatt som det bara går. Man borde väl vara mer engagerad men jag orkar inte just nu.
Efter lunchen va det idrott. Vi gick på en prommis och satte oss på en brygga och sola och pratade lite skit. Det var mysigt! Skulle kunnat sitta hela dagen.
Sen var det bara en lektion till, och sen sluuuutade vi.

Va hemma vid tre tiden och sprang direkt ut på baksidan och la mig och stekte. Måste ju ta vara på dom få soltimmarna man kan få. Inte mkt färg blev det, så jag tog en runda till solariet också. Men känner mig lika blek som vanligt. Pengar i sjön!
Nu sitter jag och glor på Big Brother och försöker klura ut hur man ska göra den sista Idrottsuppgiften som jag måste göra. Fattar verkligen ingeting! Men Nina hjälper mej på MSN, mycket bra :).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback