Lördag...

Och fortfarande inget internet! Sitter vid mammas och deras dator nu också. Tänkte bara skriva att min lördag kommer att bestå av Wild Kids (ÄLSKAR det programmet haha) och sen melodifestivalen. Händelserik lördag! Men jag är fortfarande sjuk och känner mej helt död. Ingen engergi alls. Tidigare idag kändes det bättre i huvudet men nu känns det som att febern har kommit tillbaka.. Jaja!

Förresten, så ni min kära mor i LT idag? Hahaha.. Hon va på den där jätteREAn ute i Weda. Hon var först i kön  haha! Hon jobbade natt, och så åkte hon dit direkt och ställde sig för hon hade inget annat för sig. Så blev hon intervjuad av LT o skit. Kändiiiis haha! Hon shoppade loss riktigt ordentligt! En jacka som kostat typ 3000 köpte hon för 400. Helt galet!

Skulle egentligen till tandläkarn igår oxå. Men eftersom jag va sjuk (Tack gode gud, har fasat över den där dagen skit länge) så bokade jag om tiden.

Nej, nu ska jag kolla Fejsan (Facebook alltså) och sen blir det Wild Kids...

Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Elina

ja har inge internet mahahahah

2009-03-08 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback