Jävla skitinternet

Ååååh, nu börjar jag få panik. Jag klarar inte av att vara utan internet längre! Orkar inte sitta här i köket  varje gång jag ska in på datorn.

Jaajaa.. Vad har hänt sen senast? Har ju börjat i skolan igen efter 7 veckors praktik plus en veckas lov, alltså åtta veckor borta från skolan. Det kändes väl bra! Men jag saknar alla på praktiken så gaaaalet mkt. Jag och Nina grät när det var våran sista dag haha. Men jag måste tillbaka nu i veckan. Måste ha kommentaren till min ledaruppgift o sådär.
På tal om APU uppgifter så borde jag sitta och göra dom istället för att sitta här. Men nej nej!

Jahapp... I fredags då var jag och Elina ute på bravader. Det var utgång som gällde. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi drog upp till Sthlm och till La Isla. Blev väl lite mkt att dricka haha! Elina loosade sin mobil... Lite smått kaos kan man väl säga. Men kul hade vi väl! Haha.. Minns inte riktigt! Vi åt på donken efter iaf. Det minns jag lite svagt. Sen kuta vi till nattbussen. Deckade! Hahaha... Sen byta nattbuss på centralen och sen sov jag hos Elina. Klockan va väl runt sex-halv sju!
Mamma hämtade mej när hon slutade (hon jobbade natt), så klockan åtta ringde hon och jag satte på mej jackan och gick ut som en zombie hahaha.

Resten av helgen har jag inte gjort så mkt. Tänkte iaf gå ut på en liten prommis med Elina nu! Måste klä på mej litegranna! Men vi hörs när vi hörs. Hoppas att jag kan fixa mitt internet snart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback