Helt slut

Denna dag tog verkligen på krafterna. Det har varit fullt upp hela dagen på praktiken! Så nu är jag helt död.. Men det har varit kul :), som vanligt.

Fick sällis på bussen hem oxå. Lille Julia som man inte träffar allt för ofta nu för tiden! Mucho tråkigt. Men vi snacka om studentskivor och studenten o allt sånt. Helt otroligt att det är MIN tur att ta studenten i år. Helt galet!

Nu sitter jag iaf här vid mammas och deras dator eftersom min fortfarande inte vill samarbeta med mig. Blir galen!


Juste, igår åkte mamma och skulle se om mitt paket hade kommit till MAXI, men det hade det inte. Dom sa att det hade kommit bort. Jag blev tokiiiiig! Men idag fick jag reda på att det hade kommit till Saltskog (som egentligen är våran postgreja) även fast jag hade valt att den skulle komma till MAXI. Men men, huvudsaken är att det har kommit :). Så nu är Jocke och hämtar ut det. Hoppas man kan hämta ut det även fast jag inte är med.

Imorn är det sista dagen på praktiken för den här veckan. Är nämligen ledig på fredag för då ska jag, mamma, Vilma, Jocke, Elin, Magnus och jag tror Ebba och Nora ska med oxå, till Daaaaalarna. Vi ska hälsa på systeryster o co i deras lille hus. Dock ska mamma, Jocke och Vilma bo på hotell. Men skit i dom! Moahahha... Anledningen till våran lilla tripp är att Joline ska tävla med friidrotten (ja hon är med i Säter IF hahahah) och då ska vi komma o kolla och heja på henne. Ska bli skitakul o träffa dom där skitkorvarna igen! Kommer nog vara där hela helgen, så kommer hem på söndagen igen. Hoppas det blir Melodifestivals mys på lördagen med allihopa oxå :D. Det är väl finalen?

Nej, nu ska jag kolla fejsan, och sen hitta på något annat!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: therese

Vad roligt att åka och mysa i dalarna :) Heja Joline ! Hoppas du får det bra. Vi måste ses snart !!

Postat av: Linda

Mooooahahahaha klart det bli mello myys =) hahaha i vår jäääääätte soffa...MOOOOAHAHAHAHAHAHA!!!! III vi ska ut å åka pulka i pulka backen å sen ska vi visa dagis å skola å jag vet inte alla Liam rabblar upp...han e som jag vet inte vad nu när ni ska komma hahaha han svävar på rosa moln tror jag =)

2009-03-11 @ 19:57:41
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback